Support app

Ik krijg de melding dat mijn e-mailadres onjuist is
Dit gebeurt als jouw e-mailadres niet overeenkomt met het adres dat jouw zorgverlener heeft doorgegeven. Om dit op te lossen:
• Zorg ervoor dat je het exacte e-mailadres gebruikt dat jouw zorgverlener heeft gedeeld.
• Controleer of er geen extra spaties aan het einde van jouw e-mailadres staan.
• Wil je een ander e-mailadres gebruiken? Neem contact met ons op via info@foodfirsthealth.nl, dan helpen we je graag verder.
Ik heb mijn verificatiecode niet ontvangen:
• Controleer of je internetverbinding hebt
• Het kan zijn dat we een onjuist mobiel nummer van je hebben; neem contact met ons op om dit te laten aanpassen.
• Vraag slechts één verificatiecode aan en wacht. Het aanvragen van meerdere codes maakt eerdere codes ongeldig.
• Als je te veel codes hebt aangevraagd, kan het zijn dat je tijdelijk geblokkeerd bent. Probeer de FoodFirst Health app dan opnieuw te installeren.
Kan ik de app op mijn computer of laptop gebruiken
De FoodFirst Health app is alleen beschikbaar voor smartphones en tablets, niet voor computers of laptops.

Accountproblemen:

Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Om je wachtwoord opnieuw in te stellen:
1. Tik op "Wachtwoord vergeten/Resetten" op het inlogscherm
2. Volg de instructies op het scherm
3. Controleer je spam map als je de reset-e-mail niet heb ontvangen
4. Nog steeds problemen? Neem contact met ons op via info@foodfirsthealth.nl, dan helpen we je graag verder.
Mijn stappengegevens worden niet weergegeven in de FoodFirst health app
• Houd de app enkele minuten open tijdens synchronisatie
• Koppel externe fitness-apps opnieuw via Profiel → Verbindingen
Let op: Google Fit wordt niet meer ondersteund
Ik kan geen account aanmaken
Dit kan komen door:
• Een onjuist e-mailadres
• Een onjuist telefoonnummer
• Je hebt al een account bij ons
Hoe kan ik mijn account verwijderen? 
1. Open de app
2. Tik op "Profiel"
3. Scroll naar "Juridisch & Privacy"
4. Tik op "Mijn account verwijderen" en bevestig.

Je ontvangt een bevestigingsmail dat je account is verwijderd. Voor volledige gegevensverwijdering kun je contact met ons opnemen. Let op, een account verwijderen kan niet ongedaan worden gemaakt.

Afspraken:

Hoe kan ik mijn afspraak verzetten of annuleren?
1. Ga naar de "Vandaag" pagina in de FoodFirst Health app
2. Tik op de drie puntjes naast jouw afspraak en kies "Verzetten" of "Annuleren".

Annuleringen moeten minimaal 48 uur van tevoren worden doorgegeven. Latere annuleringen worden als een gemiste afspraak beschouwd.
Hoe neem ik deel aan het videogesprek met mijn diëtist?
Via de app (aanbevolen):
1. Open de app op het tijdstip van jouw afspraak
2. Tik op "Deelnemen" bovenaan het tabblad “Vandaag”

Via de e-mail link:
1. Klik op de link die naar je e-mail is gestuurd
2. Je kunt de link op telefoon, tablet of computer gebruiken
3. Gebruik Google Chrome of Firefox

Na het kiezen van een optie:
1. Voer je naam in op de pagina “Deelnemen aan je Live Videogesprek”
2. Tik op “Deelnemen”
3. Geef toegang tot je camera en microfoon
4. Je ziet jezelf op het scherm
5. Tik op “Nu deelnemen”
6. Wacht tot de diëtist is ingelogd

Let op: De link werkt pas 5 minuten voor je afspraak
Ik nam deel aan mijn afspraak maar mijn diëtist was er niet
• Je hebt mogelijk niet alle stappen goed doorlopen om deel te nemen aan het gesprek
• Je hebt je mogelijk vergist in de afspraaktijd
• Je diëtist had mogelijk een verbindingsprobleem
Hoe neem ik contact op met mijn diëtist?
1. Open de FoodFirst Health app
2. Tik op “Berichten” onderaan het scherm
3. Selecteer de naam van je diëtist
4. Type je bericht

Technische problemen:

Ik kan mijn diëtist niet zien of horen tijdens het videogesprek
• Check of je toegang hebt gegeven tot je camera en microfoon
• Controleer of je telefoon niet op stil staat
• Check of het volume is ingeschakeld
Ik heb problemen met de FoodFirst Health app:
• Verwijder de FoodFirst Health app en installeer deze opnieuw
• Wis de cache
• Controleer de internetverbinding
• Check of je de nieuwste versie van de app hebt
• Update indien nodig de software van je telefoon
Als je nog steeds problemen hebt, stuur ons dan informatie over je apparaat:
• Het merk en model
• De app-versie (te vinden in Profiel > Overig > App versie
• Een korte beschrijving van het probleem
• Schermafbeeldingen of een opname van het probleem
• App logs (ga naar Profiel > Overig > Logs uploaden)
• De besturingssysteemversie:
- iPhone: Instellingen > Algemeen > Over telefoon > Softwareversie
- Android: Instellingen > Over telefoon/apparaat > Android/Softwareversie

Voor alle overige vragen kun je contact met ons opnemen via info@foodfirsthealth.nl, dan helpen we je graag verder.
Avatar photoAvatar photoAvatar photo

Hulp nodig?

Kan je het antwoord dat je zoekt niet vinden?